vineri, ianuarie 17, 2025
AcasăSoftware&Gadget-uriParcely, noua aplicație mobilă care oferă informații complete despre comenzi într-un singur...

Parcely, noua aplicație mobilă care oferă informații complete despre comenzi într-un singur loc

Platforma digitală românească Postis lansează o aplicație mobilă prin care cumpărătorii finali își pot urmări comenzile, indiferent care e magazinul de la care au comandat și care este firma de curierat care va livra produsele respective.

Utilizatorii au acces la informații complete despre comenzi într-un singur loc

Numele noii aplicații de urmărire în mod transparent a comenzilor este Parcely, iar cu ajutorul acesteia cumpărătorii au acces la toate informațiile despre comenzile pe care le-au plasat, deci nu mai trebuie să folosească alte aplicații sau site-uri pentru a urmări statusul acestora.

Persoanele care utilizează aplicația Parcely, pe care o pot descărca gratuit din Google Play (pentru Android) și App Store (pentru iOS), vor primi notificări în timp real despre fiecare etapă a livrării comenzii. Astfel, vor fi la curent cu momentul procesării comenzii și vor afla în timp real când se produce aceasta, precum și restul etapelor de livrare. După ce primesc comanda, cumpărătorii finali pot să dea feedback despre calitatea serviciului de livrare. Aplicația este disponibilă pentru utilizatorii din România, însă va putea fi utilizată în curând și pe alte piețe europene.

Aplicația este intuitivă și ușor de folosit

Cei care vor să afle detalii despre comenzile lor au la dispoziție două variante. Dacă livrarea este optimizată de retailer prin Postis, informațiile despre comanda respectivă sunt colectate în mod automat și se folosește numărul de telefon introdus de către cumpărător la plasarea comenzii pentru a-i trimite notificări. În schimb, dacă livrarea nu este procesată prin intermediul platformei Postis, utilizatorii care vor să urmărească statusul unui colet trebuie să introducă manual AWB-ul pe care l-au primit de la firma de curierat sau de la comerciant.

Cumpărătorii primesc notificări despre statusul comenzii și pot să afle intervalul orar estimat de livrare a comenzii, dacă acestea sunt optimizate prin platforma Postis. Andrei Moldoveanu, Product Owner Postis, a menționat faptul că scopul companiei este de a optimiza procesele de livrare și că în cei peste 5 ani de activitate au fost identificate nevoile cumpărătorilor finali și dificultățile pe care aceștia le întâmpină.

Aplicația oferă avantaje inclusiv comercianților

Potrivit lui Andrei Moldoveanu, aplicația Parcely by Postis a fost dezvoltată plecând de la un studiu pe tema experienței de cumpărare Click-to-Door. Concluziile acestui studiu au contribuit la dezvoltarea unor funcționalități care să îmbunătățească experiența shopping-ului online.

Parcely a fost dezvoltată în principal pentru cumpărătorii finali, care obțin acces la informații complete despre comenzile lor într-un singur loc, însă există o serie de avantaje și pentru comercianți. Statusul comenzii poate fi urmărit chiar dacă magazinul de la care s-a făcut comanda nu folosește platforma Postis pentru optimizarea livrării. De altfel, avantajul automatizării presupune preluarea automată a datelor despre comenzile optimizate prin Postis, astfel că intervenția cumpărătorului nu mai este necesară.

Comerciantul are ocazia de a își îmbunătăți calitatea livrării și de a identifica eventualele nemulțumiri ale cumpărătorului, deoarece la finalul comenzii acesta poate să ofere feedback. SMS-urile și e-mailurile pot fi înlocuite de notificările push din aplicație, ceea ce înseamnă că informațiile despre comandă vor fi primite mai rapid, deoarece în cazul mesajelor text și e-mailurilor ar putea exista întârzieri în ceea ce privește actualizarea informației despre comandă.

Cumpărătorii pot descărca aplicația foarte rapid și pot rămâne logați în cont pentru a primi notificări live despre comenzile plasate și actualizări referitoare la procesul de livrare. La final, aceștia pot folosi opțiunile de rating și feedback pentru a își împărtăși experiența despre procesul de livrare, punctând aspectele pozitive și inclusiv pe cele negative, care îl vor ajuta pe comerciant să îmbunătățească calitatea serviciului click-to-door.

Postis – primul start-up LogTech din România

Postis a fost lansat în 2016 și este primul start-up LogTech din România, care și-a propus să folosească tehnologia pentru a optimiza sectoarele de logistică și transport, utilizând platforme digitale, inteligență artificială, automatizare și diverse instrumente analitice.

Platforma Postis a fost lansată comercial acum 5 ani și este disponibilă pentru companiile din România și Europa Centrală și de Est care vor să își optimizeze procesele de livrare a bunurilor și să își simplifice operațiunile, dar mai ales să îmbunătățească experiența cumpărătorului și implicit relația cu acesta. Postis este utilizată de peste 200 de companii, printre care Ikea, Intersport, Auchan, Cărturești etc.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

Most Popular